درمان های خانگی برای کراتینین 8.3 با 7٪ عملکرد کلیه بدون دیالیز

سه شنبه 13 تير 1396
ن : lafee

درمان های خانگی برای کراتینین 8.3 با 7٪ عملکرد کلیه بدون دیالیز

در حال حاضر، دیالیز هنوز هم یک درمان مشترک برای کاهش سطح کراتینین بالا، کند شدن پیشرفت بیماری است. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران از یک سری از اثرات نامطلوب رنج می برند. بنابراین، بیماران نمی خواهند دیالیز را بیشتر انجام دهند. تعجب برانگیز است که داروهای خانگی برای کراتینین 8.3 با 7٪ عملکرد کلیه بدون دیالیز وجود دارد؟

در گذشته دیالیز و پیوند کلیه دو روش اصلی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه هستند. در عین حال، آنها به بیماران برای حل مشکلات کمک می کنند؛ آنها همچنین باعث می شوند که از عواقب ناخوشایندی رنج ببرند. علاوه بر این، این اثرات نامطلوب نمی خواهند آنها جلسه دیگری از دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشند، به همین دلیل، آنها به درمان های خانگی تبدیل می شوند.

درمان های خانگی در طول هزاران سال درمان اصلی بیماری در چین است، علاوه بر این، هزاران سال درمان طب سنتی چینی بوده است. مهمتر از همه، تعدادی از درمان های طبیعی بر اساس درمان های خانگی در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ ایجاد شده است. به جای کاهش موقت این درمان ها، این درمان ها بیماری کلیوی را از عملکرد ریشه ای کلیه درمان می کنند.

این درمان ها منافع غیر منتظره ای را برای بیماران به ارمغان آورده است، زیرا این درمان ها برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ها کار می کند.

به عنوان یک درمان معروف در اینجا، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی عملکرد خود را برای کمک به بیماران تعمیر سلول های بیمار و بافت های داخل کلیه و کمک به آنها بهبود می یابند. این یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند که به خون، اکسیژن و تغذیه کافی در داخل کلیه کمک می کند. علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی نیز برای تغذیه کلیه و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این درمان ها می تواند به بهبود کلیه های بیمار کمک کند و به تدریج به بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

چندین درمان خانگی برای کراتینین 8.3 با 7٪ عملکرد کلیه ذکر شده است، اگر شما علاقه مند به چگونه درمان طبیعی به شما کمک می کند آن را دوباره زنده، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5530.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان های خانگی برای کراتینین 8, 3 با 7٪ عملکرد کلیه بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.